Proč nejsou reklamní batohy s potiskem tak běžné


Jednou z často používaných metod propagace je i prodej či rozdávání nejrůznějších předmětů s logem či jménem (případně obojím) dané firmy. Obvykle se jedná o věci, které používáme denně, případně které nosíme. Cílem je, aby byla daná věc používána na veřejnosti a aby tak ostatní lidé viděli, že onen člověk používá předměty od dané firmy. A také podvědomě manipulovat danou osobou, která bude mít jméno dané společnosti v podstatě neustále před sebou, a tedy se do daného obchodu spíše vrátí.

Většinou se samozřejmě jedná o věci s nízkou výrobní hodnotou, avšak poměrně vysokou užitkovostí. Příkladem mohou být propisky či klíčenky, z oděvů jsou pak nejobvyklejší kšiltovky. Ovšem najdou se i firmy, které jsou ochotny investovat do tohoto typu marketingu více a nechat vyrobit i jiné předměty.

dívka s batohem

Příkladem mohou být reklamní batohy s potiskem https://www.promodarky.cz/kategorie/reklamni-predmety/tasky-a-batohy/batohy/. Na první pohled se to zdá rozumné, neboť batohy používá mnoho z nás celkem běžně, a to nejen při výletech do přírody. Studenti v nich nosí učivo do školy, dospělí pak s nimi mnohdy chodí do práce. A není divu, neboť jsou pro naše záda podstatně lepší než klasická taška.

Když si toto uvědomíme, můžeme se ptát, proč je tedy nevidíme častěji. Přeci jen, tak často používaný předmět by rozhodně byla škoda z hlediska marketingu pominout. Je zde však něco, co jejich většímu rozšíření brání.

typický jednoduchý batoh

Tou hlavní věcí jsou samozřejmě finance. I když použijeme levný model, výrobní náklady jsou přeci jen podstatně vyšší než například u zmíněné propisky. Navíc, vzhledem k námaze, které je vystaven, hledají lidé často kvalitnější modely, které vydrží větší zátěž a mají delší životnost. Ty se však reklamnímu oddělení nevyplatí vyrábět.

Proto je najdeme skutečně jen zřídkakdy, navzdory jejich výhodám. Firmy si zkrátka spočítaly, že se jim tento způsob propagace jednoduše příliš nevyplatí, zvláště když mají k dispozici jiné, účinnější metody. A ty jsou naopak používány často.